MTE 2011

assalamualaikum,
hi boyz and girlz,
Im really sorry for long time not appear in new posting. it really quiet busy moment for me. sebenarnya kesibukan ini hadir apabila aku terpaksa berhempas pulas dalam usaha menyiapkan FYP a.k.a final year project bagi menyertai 'Malaysia Technology Expo 2011'. It has been held in Kuala Lumpur Convention Centre, from 17 feb -19 feb 2011.

Here is my project details:

-this is my booth-

Project Tittle: Nurse Following Robot with Special wheels and sensor integration
Inventors: Prof R. Nagarajan, Mr Bukhari, Mr Awang Sabri and myself ( Mr Muhammad Asyraf)
Award : Bronze

Projek ini telah dianugerahkan anugerah gangsa. ala relaks ar, dapat gangsa pon baru projek ijazahkan. Nanti bila ' master' kita tingkatkan kepada 'anugerah perak' dan seterusnya 'phd' baru 'anugerah emas' kan, kan kan..........
Tahniah juga di ucapkan kepada pasukan penyelidik UniMAP kerana telah berjaya meraih 4 Emas, 6 Perak dan 16 Gangsa. Satu pencapaian yang perlu diteruskan dalam memartabatkan UniMAP setanding dengan universiti penyelidikan yang lain di Malaysia. Hebat tak hebatnya UniMAP, sehari selepas keputusan diumumkan. aku sendiri dengar ada 'exhitors ' lain cakap, ' waa semalam UniMAP dengan UTM bersaing'. Tengok UniMAP telah dibandingkan dengan universiti yang pada aku cukup hebat dalam bidang kejuruteraan di Malaysia ini.

Murata Boy and Murata Girl merupakan satu inovasi yang mendapat tumpuan sewaktu 3 hari expo berlangsung. Kalau korang nak tgk video robot nie beraksi nanti pergi ke FB aku ok!

-welcome to my booth-

-during judging-

-awang and mat syed-

-suria klcc-

-room 2200, the zone hotel at klcc park-

Thats all..

0 comments:

Post a Comment