study vs tido!

argh!
damn mengantuk gila~

aku mengantuk tapi statistik x abis stadi lagi......
harap2 petang ini aku ok. surely math need enough rest coz need to be critical thinking!
kalau dlu2 before exam addmath ke math pape je la , confirm ak tdo awal...
relax je..
orang kata hebat, tapi sebenarnya itu yang kita perlukan, otak yg fresh nak pick up lebih nak mengira. ini tidur x cukup, mengntuk susah la nak pick up.....

but not for statistic engineering...
aku mengntuk~
mane dak nye kelas x g, ujung2 nie kena la kampui lebih skit~
maaf ye semua2 pensyarah2 muda dr IMK (institut matematik kejuruteraan)
bukan x mau p, tp klu dah gaya cik fasihah tue duk tekan2 je slide
baik aku tidur je kat bilik...
ala sebenarnye aku ponteng coz g wat FYP...
ok lah


arghhh aku mengantuk!
selamat pagi semua~

doakan aku boleh jawab paper statistic in engineering petang ini dengan jayanya~

0 comments:

Post a Comment