KoreAn DramA

lama da x posting yang berunsurkan sharing....
arinie aku nak share ngn korang pasal
korean series~

korang mesti pelik kenape aku tgk cte korea plak~
haahhaha ;D aku pon x tau kenape mungkin korea drama nie
die nye attraction tue power la kot.
first cte yang ak tgk ialah My Girl
yang dikongsikan oleh seorang sahabat, zhafikha rashid.
sejak tue banyak gak la yang aku da khatam ^_^.
kalau korang semua nak aku suggest nak tgk cte ape
ak suggest boys over flower. bagi aku cte mantap.

sekarang nie aku da berubah ke series yang len plak.
untuk pertama kali aku tgk drama korea yang cerita macam
ade unsur magis. ini la cte die :


cte nie kat korea baru je abis bulan lepas,
so kire macam cerita fresh lagi la jugak~
runaway: plan B, ini plak yang baru aku start tgk
cerita ala2 james bond. lakonan 'hujan' :P



ok skit2 sudah la ok...
nak cte lebeyh2 pon mcm x bes gak kan
so pe kate korang tgk sendiri....
ok.

1 comments:

fat said...

ya allah. kaki korean movie upanya. huhu

Post a Comment