10 days @ tgganu

14 jun ~ 10 hari di terengganu merupakan satu suasana yang agak berlainan. negeri pantai timur yang terkenal dengan keeenakkan keropok losong telah meninggalkan suatu kenangan yang boleh dikatakan indah dan ada juga yang pahit.

kenangan terindah
~ dapat merasa duk terengganu lelame ( ahahhah selalu sekejap je)
~ dapat tengok suka tiap2 ari ( UniMAP menang kot )
~ bangun pagi tiap2 ari jam 6.30, cuma kekadang tue ade la jam 6.50.. coz ade perhimpunan pagi jam 7.00
~ bersorak menyokong pasukan UniMAP yang da tau xde sape leyh lawan. tahniah kontinjen UniMAP kerana mengekalkan kejuaraan.
~ makan meehun + mee sup terengganu yang cukup pedas tapi syok gle kat umah najib.

kenangan pahit
~ aku benci staf yang naik bas student pastu duk wat kepala depa. Nasib la aku nie bersopan santun skit klu x ( mampuih la)
~ doakan keselamatan Najib Saedi (xco sukan MPP UniMAP) yang mengelami kecedaraan akibat kemalangan pada hari ke-9. Moga die cepat sembuh.

terengganu merupkan sebuah negeri yang menjual makanan pada harga yang agak menakjubkan. aku amat takut nak makan kat sana haahahhahaha.... tapi sedap la nasi goreng USA kat kedai MAMA TOMYAM. korang kena try klu g sana. aku kempunan nak g masjid kristal huhhu tapi takpe mungkin pasnie aku nak g sana lagi kot (mama jom g ganu plak) hehehehe......

4 comments:

Evi LoLyta said...

ahah dtg la lg

neuron_error said...

untuk kamu mest saye akan datang kembali hehehhehehhe

pka said...

setuju ngan fakta yg anda kemukakan..lg2 psl staff naek bas tu..

neuron_error said...

wellll

Post a Comment