ReSUlT Of THE YEAR

Hari Ini mErupakn hari yang tiada perasaan bagi sesetengah sahabatku.
keputusan peperiksaan sidang akademik
0809 Universiti Malaysia Perlis
telah diumumkan hari ini.
Keputusan aku sem nie mcam sem lepas je
kurang 0.05 la klu korang igt result ak sem lepas.
beberapa orang rakan aku cadangkan 'recheck'
tapi pada aku
itulah yang aku usahakan.
apa yang aku da usahakan sem ini itulah
keputusan yang aku dapat.
nak kate elok tue x la kan
tp dengan masalah aku smggu sebelum exam
dan ketidak sempurnaan dalam mengurus masa
itu lah keputusan aku...

kepada 'adik'
sem nie abg x dapat 3 lagi
klu aritu x gaduh mungkin leyh 3 kot
but not ur fault la kan
xpe la

4 comments:

MohdIzwan said...

xpe2...
cuba lg nnt...

neuron_error said...

hang power len ar

farris.saf said...

rilek... ko kan bergetah..

AhmadNizamuddin said...

bergetah gila ang...

hahaa....

Post a Comment