NEPCOn

17 jun~ sehari di PISA? mcm x kena je tajuk tue.. sehari di QueensBay ye kot hahahhahaa.. aku hari dapat g penang percuma dengan menaiki bas berwarna biru silver yang bernombor '2'.act nak g lawatan untuk pameran NEPCON ( NEPCON nie mende ape ntah aku pon x tau) Malaysia. eyh mmg pg pon tp sekejap je ar.....
pameran tue pasal alat2 elektronik terkini.. sebagai contoh kamera eXcite yang ak cdgkan untuk digunakan dalam ' baby observation system' bg mini projek machine vision aku, telah dapat aku tgk secara life... mmg bes la brg2 die tapi satu je r, level pameran tue tggi sangat kot . banyak device and machine yang aku x paham fungsi die... kat kaunter national instrument aku dapat peluang lucky draw, dapat la mouse pad yang nak engineered skit hahahhahaha...... yang hier plak duk tergedik x puas ati x dapat beg unggu hahahahhahahhahaha
abis je lawatan tue kire2 jam 3 ktorang dapat la g jln2 g QB sampai petang. dapat jugak makan 'tako tao'.pusing2 QB mcm bosan je arini coz xde orang kan so x bape nak happening la.. lagi pon aku nak tgk wayang benarnye cte 'blood the last vampire'... x pe r nnt.. yang pasti transformer aku pastikan ku akan dapat menontonnya... hahahahhaha

0 comments:

Post a Comment